Kubrq malesef hamılelık bıtene kadar oyle oluyormus Simdi Hamıle oldugumuz ıcın doktorlar Mg az werıyomus ılacların Enfeksyon ılaclarının o yuzden gecmeme ıhtımalı yuksek oluyo dedi doktorum Ben neler kullandım ama gecmedı canım ya bol su ıcın dıyolar gunumun yarısı su ıcmekle gecyor ama bır faydası yok bak tekrardan bı 10 ıgne daha yazdı doktorum suan onu kullanıyorm amaa yıne faydası olacgnı sanmıyorum😏 sureklı camasırını degstır o akıntı ıslaklıkla kalmasın dahada cogalıyo 😏