irorkay Kızlar şu an 7.haftaya girdim. Fakat göbek çevremde bir sızı var en baştan beri. Bir ara geçmişti yine başladı. Böyle olan var mı? Doktora sordum, fakat önemli bir şey olmadığını söyledi ama içim hiç rahat değil.
Ela3466 irorkay canım bebek hızlı gelişiyor bu dönemlerdeo yüzden rahim büyüyo rahim büyüdükçe kasıklarda göbeğin yanlarında ağrı sızı olabiliyor aklına kötü şeyler getirme 😊