34 haftalık ikizlere, hamileyim. Kızlarımdan biri geriden, geliyor 1 ay kadar. Biri 2250 gram biri 1350 gram. Küçük kızımın başı vücuduna ve ayağına göre büyük. Yani baş kısmının gelişimi daha iyi. Doktorum bebeklerde gelişim geriliği oldu mu ilk başlarını korurlar dedi. Ama cücelik olabilirde dedi. Başına böyle gelen var mı. Benim boyum 156 eşim 165. Bu Bi avantajmış aslında. Çünkü bizimkideöyle uzun değil. Yaşayan annelerden bilgi alabilir miyim..