Bursa97 Zeynocel ben esentepeye gidiyorum canım Doktorum Neşe Kaplan Karakaş çokta memnunum doktorumdan
prensmusta Zeynocel Medicana Volkan Aksakallıya gidiyorum,çok memnunum,zaten tavsiye üzerine gelmiştim,çok ilgili güleryüzlü bir doktor,öneririm
Buketkucuk Zeynocel ben ilk başta doru hastanesinde Muzaffer Temur’a gidiyordum fakat şimdi tavsiye üzerine şehir hastanesine geçtim hem evimize daha yakın hem doktorumdan aşırı memnunum kısmetse doğumumda orada olacak yakın zamanda orada doğum yapan arkadaşım çok memnun kaldı özel hastaneden farksız dedi bi düşünün derim
Bursa97 Zeynocel evet uzunsure muayne ediyor her defasında bebeğin herseyine en ince ayrintisina kadar bakıyor sorduğun bütün soruları hiç skilmadan cevap veriyor gayet iyi bir doktor canım
Zeynocel prensmusta çok duydum o beyefendiyi ama benim tercihim bayan olması eğer bulamazsam erkek doktor düşünüyorum
Zeynocel Buketkucuk haklısınız şehir hastanesi çok güzel ama bilinen doktorlardan hiç randevu alamadım
__zulalguzell16 Buketkucuk bende son ayıma kadar özele gittim daha sonra covid oldum şehir hastanesinde 10 gün yattım tedavi gördüm gerçekten ilgi alaka temizlik odalar özel hastaneden farksızdı şimdi bende şehir hastanesinde doğum yapmaya karar verdim doktorunuzun ismi nedir
Blackk34 Zeynocel benim özel sağlık sigortam olduğu için özel muayene değil de Medicana Esentepe Medicalpark Medicabil hastanelerinde çalışan bir doktor arıyorum aslına bakarsanız öneriniz için çok teşekkür ederim inşallah bulabilirim.
Buketkucuk Zeynocel bende randevu alma konusunda güçlük çekiyorum tamamen şansıma randevu denk gelirse alıyorum mecbur
gunessare Blackk34 Medical Park Sibel Özsoy a gidiyorum çok memnunum uzun uzun anlatıyor her şeyi siz sormadan .
Buketkucuk __zulalguzell16 Gültekin Adanaş Aydın hanıma gidiyorum aşırı memnunum benimde orada doğum yapan arkadaşım aşırı memnun kaldı ebeler falan bütün nazımı çektiler çok ilgilelerdi dedi
Doruk16 Buketkucuk bende başak Göçere gittim bir kere iyiydi ama bir daha randevu alamıyorum ona çok dolu :(
__zulalguzell16 Buketkucuk evet o doktoru da duymuştum banada bi tanıdığımız yılmaz çetin beyi önerdi ben hastanede kaldıgımda son gün gelen seda duygu özüpek hanım gelmişti yanıma oda çok tatlı dilli ilgili bir doktordu gerçi şehir hastanesinin bütün kadın doğum doktor ekibi çok iyiymiş öyle diyorlar birde ekipman eksikleri yok o güzel yanı ne gerekirse hastanede mevcut seni başka bir hastaneye sevketme olasılığı yok bu çok önemli
Haticekablan __zulalguzell16 Bende tesadüfen yılmaz çetin beye randevu aldım umarım iyidir çünkü son iki seferdir gittiklerim ultrason görüntüsü bile vermedi maalesef