Mrb kızlar dün çok yoruldum gece yatağa girene kadar oturmadım ara ara kasılmalarım oldu gece 1 gibi biraz daha şiddetlendi ve sonrasında bebeğim sağa toplandı belki yarım saatten fazla hareketsiz kaldı ve karnım taş gibiydi dokunduğumda acı vardı dünden beri de hareketi fazla yok normalde yatağa girer girmez hareketlenirdi bi kaç defa hafif şekilde hissettim bu günde 2-3 defa tekme attı onun dışında hareketi yok korkmaya başladım hastane uzakta ve eşim evde napmam gerektiğini bilmiyorum çok endişeliyim ağlıyorum…