Goncagp Merhaba hamişler 🙋🏻♀️ Belki instagramda karşınıza çıkmıştır bir çok sayfada bu ürünü görüyorum canlı olarak da baktım ama emin olamadım fiyat olarak 3 ürün 900-1000 tl civarı olması mantığıma yattı ama alıp da kullanan veya almayı düşünenler var mı ? Yorumlarınız nelerdir ?
krdmnsanemm Goncagp ben sadece arabasını aldım hatta evde denemek için kuzenimin bebeğini koyduk çok rahat hafif araba 😌
deletedmom351 Goncagp Ben beneto markasını inceledim canım bana kalitesiz geldi üst bezi falan çok inceydi. Ama alan çok insan var memnunda kalmışlar iyice bi araştır istersen.
Goncagp Gülerek sağlıkla kullanırsınız inşallah🙂 Türk malı diyip sahip çıkacağımız firmalar hayal kırıklığına uğratıyor beneto içinde metal akşamının malzemesinin iyi olmadığı yönünde yazılar var, kafa karıştırıcı🤦🏻♀️