Selam çiçek anneler. Ankara Cukurambarda Aşkım Evren Güler ile doğum yapanlar biraz fikir verebilir misiniz 39. haftadayız ve kızımız gelmek bilmiyor. Doktorumuz çatı muayenesi yapmayacağını sadece 40. haftadan sonra alttan muayene edip normal doğuma vucudumun uygun olup olmadığına bakacakmış. Anladığım kadarıyla suni sancıya da çok karşı. Bu durumu yaşayan Aşkın hoca ile doğumunu gerçekleştirmiş olan var mı ? Doğumunuz nasıl oldu ?