Calik3838 sana tavsiyem… hiç bır şey hazırlamamıstım bebeğe az biraz alısverıs yapmıstm İzmir’den ailem almış epey getıreceklerdi yıkayıp ütüleyip. Neyse evdekı bebeğin çantası için olan eşyaları çantayı kıyafetleri yıkadım kurudular tam 35 haftamdayım ütü yaparken eşimle ufak bır tartışma yaşadık o an ben çok gereksız sinirlendim içime attım ve bebeğin kıyafetlerini ütülerken kalçalarıma iğneler batmaya derken sancılar ve bebek kasılmaya başladı akşama kadar ağrılar vs hastanede nst de 180 e çıkan sancılar özeldekı doktor doğum olur dedı çanta hazır değil ben dımdızlak ailem falan İzmir’de hep ıkı oğlum da var ödevleri falan ağlıyorm nasıl üzgünüm anlatamam içim rahat etmedi çıktım dırek devlete koştum sonuç ordada aynıydı hemen serumlar takıldı sancılar mucızevı sekılde durdu 39 u gectık beklıyoruz o an gelmesin dıye dua ettm baya bence hazırlayın nolur nolmaz