_anne Kızlar sık sık karnımda ritmik harekete ediyor bebek. Bu hıçkırık sanırım. Ama benimki sabah öğle akşam hıçkırıyor. Nefes egzersizi diye okudum sizce iyi bir şey mi kötü mü sık sık hıçkırık?
Esoo0698 _anne Bende öyle canım ya 30 haftalık olduk hemen hemen 1-2 haftadır böyle günde 2-3 kere oluyor 🤷♀️