Edahamdi123
Regenesis max kullanıyorum doğumdan sonra da kullanıcam.
D vitamini kullanıyorum ama her gün değil çünkü böbreğime dokunuyor.
Kan ilacı sidefer kullanıyorum ama yetersiz gelmiş doktor 2 tane iç dedi dokundu, ferro sanol a geçtim mahvetti beni kasılma yaptı bıraktım tekrar sidefer kullanıyorum.
Magnezyum kullanmıyordum ağrım kasılmam çok oluyordu şimdi günde 1 2 tane kullanıyorum kasılma kalmadı.
Onun dışında arada polivit şurup içiyorum çocuklar için ama seviyorum gözlerime canlılık geliyor.