Anne3 Kızlar gebelik döneminde kimi kahve içilir kimi içilmez diyor kafeininden dolayı. Kafeinsiz kahve varmış meğersem 🤪 içmeyi düşünüyorum tüketen var mı 🤩
derinsart Anne3 doktoruma somuştum kahveyi sevdigim icin oda hic içme dedi türk kahvesi iki yudum iç sadece dedi.. peki kafeinsiz kahve içebilirmiyim dedim günde 1 fincan içebilirsin dedi kafeinsiz olunca daha az zararsizmis ama smdi tüm kahvelerden sogudum😂
Aslihanilhan derinsart ama neden hiç içme dediki. Benimki de aksine günde bir ffincan içebilirsin dedi. Günlük kafein tüketme miktarı var önemli olan onu geçmemek .
derinsart Aslihanilhan bilmem kafein genel olarak zararli bisey ondandir sanirim benim üc ayimda düsük riski vardi belki hic icmemeyi uygyn gördü gerçi cay içebilrsn ama cok acik dedi🤷🏼♀️limonla acik cay iciyorum hergün olmasada hafta da iki yada bikez