Tarcininannesi Ezgihuseyin Ezgihuseyin Bizim de erkek olucak RABBim nasil ederse,,MEHMET SELİM koymayı düşünüyoruz kısmet olursa...Mustafa Ali, Mehmet Emin, Ali Emir vs. bu tarz isimleri seviyorum ben tabi Talha, Taha gibi isimler de güzel...
Zeykem Ezgihuseyin sırf su isim tartısmasından ıkıncı cocugunyapmıcam ya herseyıne ben katlanıyorum edıyorum ısımde hıc hakkım yok cıldırcam mahkemelık olcam kocamla😁 26. Haftadayız cocugumuza bebek dıye hıtap etmeyı dusunuyorum😁😥
Esra___ Zeykem evet ben de aynı durumdayım eşim isim beğenmiyor takmış Ahmet olacakmış abisinin oğlunun adı Ahmet Nuri zaten Yani kayınpederimin adı nasıl bi mantık yürütüyor anlamış değilim 😩
AslYlmaz Valla bizde 27 haftalığız anlasamiyoruz isim konusunda ama Sıraç Ali olacak sanirim biraz biraz benimsedi 😁 cift isim istemiyor hem hemde Sıraç’ a pek hoş bakmadı ama nedense cinsiyeti ögrendigimden beri benim ona hep Sıraç diyesim geliyor 😁