Cicekci232313 yok düzenli kullanmıyordum benimkisi pozisyonel,kulaktaki kritstaller kaydığı zaman atak oluyordu ani kalkarsam,yastığımı derin uykuda elleyen olursa filan o zaman da KBB de bir manevra yapılıyordu o hafta ilaç kullanıyordum sadece toparlıyordu.