Sezinn en zor konu bence de. mamas papas ve puseti avionut alıcaz gibi 🤷🏻♀️ ama zaten pandemi var bebek arabası gerekmeyebilir ilk etapta doktora gidiş gelişlerde falan kullanmak için sadece puset alıcam eğer pandemi biter dışarıya çıkmaya başlarsak arabasını da alırım diyorum.