Yapacak bir şey yok bekleyeceksiniz 😊 doğumdan sonra hormon seviyeleriniz normalleştikçe kararmalar geçiyor koltuk altı bikini bölgesi 2.5 ay oldu doğum yapalı hemen geçti ama göbek deliğinin etrafındaki kararmalar ve oluşan koyu çizgi 1 yılı buluyormuş geçmesi benim de hala geçmedi orası 🤷🏻♀️