Fasulyemom Benim çok yakın bir arkadaşım 2 ay önce orda doğum yaptı.Sibel Hanıma gidiyordu normal doğum yaptı ve çok memnundu.Ayrıca bir çok akrabam daha o hastanede doğum yaptılar.Bana uzak kaldığı için ben Nisaya gidiyorum, yakın olsaydı bende Medicine giderdim 🥰