Arkadaşlar öncelikle herkese meraba ben 1 yıldır evliyim çocuk istiyorum ve eşimle evlendigimizden buya korunmakdik doktora gittiğimde polikistik över var denildi ama gebeliğe engelin yok büyük oranda olmadığı söyledi ve çocuk için önümüzdeki ay doktora gidecem önere bileceğiniz doktor var mı bursa ınegöl den