Kızlar merhaba doğumuma 1 ay kaldı ve her ihtimale karşı hastane çantama göğüs pompası eklemek istiyorum. Alıp almamak konusunda çok kararsız kaldığım bir konu ama her ihtimale karşı elimin altında olmasını istiyorum. Çalışmadığım için elektrikliye gerek duymuyorum manuel istiyorum. Sizce ebebeğin baby plus marka göğüs pompası nasıl ? Yorumlarını okudum oldukça memnuniyet fazla 🤔 Bir de mochi vardı aklımda onda da memnuniyet fazla ama sağım değil de biriken sütü topladığı da söyleniyor ikilemde kaldım 🤔 Bana akıl verir misiniz ? Çok az zamanım kaldı 🙈