Ozgoktug0661 Sağdiginiz sütü sağdiginiz biberonla mi veriyorsunuz acaba ? Daha mi çok gaz yapar çocuğa ? Bilgisi olan var mı ?
Epifenomen Ozgoktug0661 hayır avent biberona aktarıyorum. Makinemin biberonu anne memesine uygun uclu değil çünkü
aylinsss Ozgoktug0661 bu soruyu bende merak ediyorum lansiloh aldım sağma makünesini içinde biberon ve başlık çıktı kullansam olur mu acaba
Ozgoktug0661 Epifenomen bizim nuk anti kolik var ama ucunda 2 delik var korkuyorum boğulur diye ya bide çok gaz yapıyormuş sanirim hızlı içtiği için
Ozgoktug0661 aylinsss benimde aynısı bu zamana kadar hep öyle verdim ama çocuğumun kolik olduğunu öğrendim gaz sancısı çok çekiyor acaba onunla alakası varmıdır çok merak ediyorum
Epifenomen Ozgoktug0661 hızlı akışlarda gaz oluyor evet. Kızım beni emerken hızlı süt gitse yarım saat sonra gazdan çatlıyor.. dikkat etmek gerek
aylinsss Ozgoktug0661 anne memesine çok yakın diyorlar lansiloh için bilmiyorum ki eğer kolikse gazlı bebekse yani bebege dr.browns ın biberonlarını tavsiye ediyor doktorlar bi araştırın isterseniz diger biberonları asla tavsiye etmiyorlar
Ozgoktug0661 aylinsss bilmeden şimdiye kadar kullandım ama bı sorun olmadı almamazlik da yapmıyor çok sukur ama şöyle bişey mesela sagdigim süt 120 ml geldi diyelim hepsini 15-20 dakikada içiyor emerken de o kadar icebiliyormudur acaba
aylinsss Ozgoktug0661 onu tecrübeli anneler daha iyi bilir ama doyup doymadıgını anlamak için kaç bez kirletiyor günde ona bakıyorlar 🥰