Ruken EbruSamet merhaba öncelikle çok geçmiş olsun. Ben de sizin gibiydim. Et ve ürünlerini çok severdim fakat mide bulantısından ötürü yiyemiyordum. 3-3.5 ay civarı son buldu çok şükür. sizin de en kısa sürede geçer inşallah
EbruSamet Ruken inşallah cok sağolun en iyi sizler anlarsınız beni kötü bi duygu yiyememek yiyene de tiksinerek bakmak😞
Ff01 10+4 hamileyim aynı durumu yaşıyorum yemek yiyemiyorum herşeyden tiksinti geldi umarım bir an önce geçer
Ayselcnt EbruSamet kokusuda kötüde ne bileyim görünce bile midem bulanıyor.. Sadece tavuk etkiledi beni.. başka hiçbişeyde öyle midem falan bulanmadı..
AyeGnl EbruSamet bende ne yumurta ne et yiyebiliyorum hamile olmadan öncede pek sevmezdim eti doktora söyledim vitamin ilacı verdi sebze bol bol ye dedi kussam bile zorla bişeyler yiyiyorum
AyeGnl EbruSamet benim eşim çok kızıyor doktora özellikle ne iyi geliyor diye sorup alıyor herşeyi yemek zorundasın diyor 1 kilo verdim diye trip attı bana 😂 bilerek yemiyorum sanıyor ama yiyemiyorum 🤦🏻♀️😂
EbruSamet AyeGnl ne güzel böyle eşinizin de size destek olması cok şükür bende konuda şanslıyım ama işte içten gelmiyor anlatamıyoruz derdimizi onlara bu cok başka bisey iç almadıktan sonra ne yapabilirsin ki 🤷🏼♀️ Umarım çabuk atlatırız
Gorkemcvhr AyeGnl ahhh benim eşimde aynı şekilde işteyken bile sürekli mesaj atıyor ne yedin göster diye ama ağzıma lokma koyamıyorum kızıyor o da bilerek yemiyorum felan sanıyor herhalde 😩😩
GokcenToruntay EbruSamet bende ilk mide. Bulantısıyla öğrendim hamileliğimi ve kıymayla başladı ki en sevdiğim şeydi et ve tavukta yiyemedim şimdi 16 haftalığım hala kıyma tanesi yiyemiyorum sadece ızgara et biraz yemeye başladım mantı bil yiyemiyorum umarım geçer Çünkü kıymalı herşeyi çok yerdim
EbruSamet GokcenToruntay umarım cok sancılı bi süreç açsın ama açlığını hissedemiyorsun çünkü canın bisey istemiyor😞
GokcenToruntay EbruSamet zorla biraz kendini demişler ama o sadece bir dönem ve geçiyor zorlamana bence o hafta İçin gerek yok zaten bi kaç hafta sonra açılırsın az az ozaman yiyemezden zorlayabilirsin ama
BusraNR Bende aynı durumdayım cnm nerdeyse çubuk kraker ve içimin kabul ettiği tek şey patatesle günümü geçiriyorum ve vicdan azabı çekiyorum bu yüzden 😢😢Allah yardımcınız olsun ...
EbruSamet BusraNR amin canım seninde yardımcın olsun bende öyle içim basılsın diye çubuk kraker yiyorum tuzlu ekşi seyler mideme iyi geliyor sanki
Nesimee EbruSamet ahh canım aynıyız benimde 12 haftalık et aşığı olan ben aynı sen gibi değil görmek adı aklıma geldikçe tiksiniyorum sarımsak soğan tavuk bunlara bayılan ben göresim yok bu şekilde bebeğime zarar vermiyorumdur inşallah diye dişünüyorum bende ne zaman geçer acaba
EbruSamet Nesimee ben de bebeği düşünüyorum umarım çabuk atlatırız da özledim güzel güzel yemek yemeyi. Kimisi erken atlatmıs canım ama kimisininde cok uzun sürmüş umarım bi an önce normle döneriz 🙏🏻
AyeGnl EbruSamet ay inşallah ya yiyemeyince psikolojik olarakta kötü oluyorum bebek vitamin alamıyor diye