39+0im suan ya eşim gitmeden olsun istiyorum eşim de pazar günü akşam gitmek zorunda Bir hafta kalıp gelecek ama o bir hafta içinde acaba kakasını yapar mı gecikir miyim şehir Hastanesi’ne gidiyorum Bir saatlik yol ondan korkuyorum bu hafta içinde çok çok mecbur kaldığımız için özele gitsem suni istesem verirler mi yoksa kendi sancımı beklemem lazım çok kararsızım şu anda da çok sıkışıgiz bilmiyorum ya