Nhl13 Karnının alt kısmı agiran varmı adet ağrısı gibi özellikle yurudugum zaman sancı gibi ağrı oluyor belime karnıma.
hakanebru_ Nhl13 34+3 bende de çok oluyor birde otururken toplanıyor öne soğrı canımın acısından oturamıyorum uzanana kadar da geçmiyor 😥 temizlik yaparken evi süpürürken bile kasılıyorum ağrılar giriyor
Mommy2b Nhl13 ağrı gibi değil de basınç gibi birşeyler hissediyorum, bazen kazınıyor gibi hissediyorum rahmim içerden. Bel ağrılarına hiç girmiyorum 😩
prensssannesiii Nhl13 34+6 oldum bende aynıyım canım . Bide bugün acayip sağ tarafımda toplanıp duruyor bebek. Düzensiz yalancı sancılar yaşıyoruz vücut kendini doğuma hazırlıyo çünkü
sevgipezuk Benim de çok toplaniyor karnim cocuk kendini bir tarafa yasliyor sanirim. Benim daha çok karnim sertleşip sertleşip gevsiyor o çok sıkıcı oluyor :/