2subat Kızlar tansiyon problemim var ve bu yüzden erken doğum yapıcam şuan yükselmeye başladı nasıl düşürebilirim
Ayseozmenucar 2subat bende var ilk bebegımde hem 14 sene öncesi oldugu için benım ve doktorun eksıklıgıyle hem bebegim hem ben çok kötü şeyler yaşadık..şimdi tabiki hem ben bilgiliyım hemde doktorlar buna çok önem veriyor..27.haftadayım inş..olmaz ama beklemedeyim çünkü bu illet son haftalar geliyor..renkli doplerde belirti olarak çentikler başlamıştı.limon falan okey ama bizim gibi hamilelerde tek o işe yaramaz 12 yi gectı mı doktora ulaşmakta fayda var..tuzdan uzak durmalıyız.birde ödeme tansıyon yukseklıgı de eklendıyse direk doktor çaresi bu
Fsn26 2subat benim henüz çıkmadı 30.haftadayım. Çok kilo almak preklempsi riskini artırdığı için doktorum günlük tansiyon takibi önerdi. Normalde tansiyonum 12/7 civarı ama bazen 13/8 oluyor. Tuzu bıraktım bir sorun çıkmasın diye. Ama bazen istesen de önüne geçemiyorsun. Küçük tansiyon önemli daha çok 90 olduğu anda doktor aramamı istedi. Ama tabi 15 dk dinlenmiş, çay, kahve içmeden ölçüm yapmak lazım ona dikkat etmezsen tansiyonun yüksek çıkabilir. Tavsiyem tuzu bırak kesinlikle.
058elf 2subat başka da bi bilgim yok tansiyon yüksekliğiyle, inşallah düşer bebeğini zamanında sağlıkla kucağına alırsn canım Allah yardımcın olsun🌸
2subat 058elf Amin canım inşallah allah razı olsun 34 haftalıkken alıcaktı beni doğuma ama iteleye kakalaya 37ye geldim çarşamba günü alalım artık dedi 3 kaybım var benim daha önce riske atmak istemiyorum artık dedi bakalım hakkımda hayırlısı
2subat Ayseozmenucar Sıfır tuz tüketmiyorum tansiyon çıktığından bu yana doktorum çok dikkatli bu konuda tansiyona birde idrarda protein kaçağı eklendi benin ama negatife döndü çok şükür 12yi geçti mi zaten canım çıkıyo düşürene kadar
2subat Anneballari58 Tuzu çıkardım canım ama elma sirkesini hiç duymamıştım bak suya falan karıştırıp mı içiçem
2subat Fsn26 İnşallah da hiç çıkmaz canım tuzu bıraktım tamamen tuzsuz yiyorum ama nasıl yükseliyor gerçekten anlamıyorum biraz Ayakda fazla kaldım ondan dolayı heralde diyorum küçük tansiyonum hep 90 ve dahada yüksek hiç inmiyo o
Tugceasel_ 2subat ılık bir duş ama çok kalmayın 3 dakıka kafi biraz dışarda balkonda yada bi pencere önünde oturun derin nefes alıp verin nabzınızı ölçün kendinizi sakinleştirdiğiniz zaman biraz daha düşücektir 🌷
Ssmmra 2subat canım doktor ne dediyse onu dinle 37 hafta gayet iyi bir hafta. Ben 24. Haftamda alfamet başladım 31. Haftamdayn hap artk ise yaramıyor benimde erken olur bende 35 i görsem şükür diyeceğim. 13.8 8 14 9 oluyor ara ara birde erken doğum riskim var sancılarım varmış sürekli yatıyorum yattığımda sol tarafıma tansiyonum hep düşer ama oturduğum an 13 14 olur
Ssmmra 2subat geleli yürüyüş ufak bir ev turunda mutfağa gitsem 15 16 o yüzde. Ben sürekli yatıyorum uzaniyorm tansiyondan dolayı yemek bile yapmiyorm sadece wc
Fsn26 2subat işte dediğim gibi bazen önüne geçemiyorsun gebelik şekeri gibi. Özellikle birinci hamileliklerde ve genç annelerde daha çok görülüyormuş. Bir de çok kilo almak etkiliyormuş. Ben doktorum bana koydugu sınırı aştım kadın beni uyarmıştı preklempsi riskin artar diyetine dikkat edeceksin diye. Şimdi fazla kilo alınca kızdı her gün ölçeceksin muhakkak dedi. İnşallah çıkmaz bakalım 🤲🏻 Senin de umarım preklempsiye dönüşmez tuzsuz yemeye dikkat et 🙏🏼
[silindi] 2subat tuz disinda tursu, pilav, ekmek, makarna gibi besinlerinde tuketmemeniz gerekli olabikir. Bir de esansiyel tansiyonunuz olabilir ona pek etki edecek bisey olmuyor maalesef stresle, uzuntuyle yukseliyor
2subat Ssmmra Alfamet valla bi işe yaramıyor artık içtiğim halde yüksek dinliycem canım zaten dedim siz nasıl derseniz benim için önemli olan o diye çarşamba günü muayne edicek ona göre doğum itiraz etmiycem hiç allah korusun birde bşy olur oğluşuma inşallah görürsün canım benim 34de alıyodu ama düzeldi 37ye geldik şükür inşallah sende bu haftaları görür sağlıkla kucağına alırısn
icegul 2subat bol bol su iç böbrekler çalışıncada düşüyor. Ben öyle yapıyorum. Yoğurt içine limon sıkıp içebilirsin birde
2subat Fsn26 Ya inşallah canım ben hep tuzsuz yiyorum tuzu çıkardım valla hayatımdan bu benim 4 hamileliğim 3 tanesini kaybettim 30 yaşındayım sağlıkla bebişlerimizi kucağımıza alalım ya
2subat aylh4467 Ya çok erken başlamış rabbim yardımcın olsun ilk başlarda yarıyodu bende ama şuan pek yaradığını söyleyemem