Mommy Bende senin gibi yurt dışındaydım canım. Korse de bulamamıştım. Açıkcası üzülmüştüm hatta elimden geldiğince göbeğime bir şeyler sarmaya çalıştım ... ama gerçekten korse de olsa takması zor. O kadar kilonun üstüne bir de korse takıp hareketin kısıtlanması seni daha fazla bunaltır.. nihayetinde bebek emzireceğiz... Bence bir sarkma konusunu hiç takma. Tecrübeyle sabit 👌Doğumdan. Sonra sadece spor yap ☺