Handeekar bende oğlumda ayni dertten muzdaripdim ilk 10 gün özellikle sol göğsümu emerken resmen ağlıyordum hamileyken acayip kasiniyordu zaten o gogsum 10 gunlukken bi tanıdığım lahsinoh önermişti onu kullandım faydasını gördüm bu gebeligimde dede aşırı kaşınıyor ve soyuluyor göğsüm buda baya catlicak belli bunda hemen alıp baslicam simdiden o kreme