Bende 32. Haftada öyle bir ağrı yaşadım hatta buraya da yazmıştım bir çok kişi aynı haftalarda aynı sorunu yaşamış ve geçmiş. Benimde iki gün sürdü ve geçti çok şükür. Nst ye 32+1 de girdim iki haftada bir kontrolüm var her geldiğimde girecegimi söyledi doktorum