Arkadaşlar 33+4 haftalık hamileyim bebeğin başı baya aşağıda erken doğum riskim var doktor çok dikkat et dedi bu hafta dün hiç yatamadım çok şiddetli bacak ağrılarım oldu kasıklarım ağrıdı ara ara 1 saat bile uyuyamadım normal mi doğum belirtileri mi 2 gündür bacaklarım geçmiyor