yusufbebekk447 Benim 32.haftada doktoruma randevum var ve netten okuduğuma göre 32.haftada nst çekilmeye başlanıyormuş .öyle mi gerçekten ne sıklıkla nst oluyorsunuz ? Ve 32.haftadan sonra ne sıklıkla kontrole gidiyorsunuz doktora ☺️
Ceylanaydemir yusufbebekk447 31 de nst ye aldı canım 2 hafta bir gidiyorumm ama bazı doktorlar daha geç alabiliyomuş
Tugce1803 yusufbebekk447 Doktora göre değişiyor. 32 den sonra 36.haftada çağırdı ve hiç nst ye girmedim.
Mavi46 yusufbebekk447 benim riskim olduğundan dolayı 31. Haftada aldı canım 3 hafta sonra tekrar gel dedi rahim ağzı kısalığı var bende
Fatoos Benim doktorumda 34 te alacağını söyledi şuan 32 yim bundan sonra 2 haftada bir muayene edecekmiş
Seyma-bagli yusufbebekk447 31+5 te girdim nst ye ilk kızım 35.haftada doğmuştu o yüzden nst ye girmemi istedi doktor 2 haftada bir çağırıyor
icegul yusufbebekk447 nst her doktora göre değişiyor. Benm erken doğum riskm çıktı 29da. O zamandan beri giriyorum. Kontrol sıklığı bu haftadan sonra normalde 2 hafta da bir. Risk varsa her hafta. Covid yüzünden 3 haftada diyebilirler
Merveakbulutt yusufbebekk447 canım o doktordan ve gebelikten dolayı değişiyor ben geçen hafta sanci ile gittim o zaman girmeye başladım şuan 37. Haftamdayım ben ilk 36 ile girdim
hazal_prensesim2021 yusufbebekk447 ben 34 haftada kontrole gittim yapılmadı 36 da çağırdı ozaman olacakmis