BerrusMom yok kuzum bu 4. Doktor kontrolüm 5+2 de keseyi görmeye gittim 6+3 te bebeği ve kalp atışını görmeye gittim 6+4 te riskli gebelik yüzünden gittim düşük tehlikemden dolayı bebeği ve kalp atışını kontrol etmek için 9+1 de birdaha muayene gidicem herşey yolunda mı diye kuzum