BerrusMom
Valla ben yeni taşındım farklı bi şehre hiç kayıt açtırmamıştım bilmiyordum çünkü. Beni aradılar şu hastanede takipliymişsiniz sanırım aşınız var sağlık ocağına gelin diye😁 bulunduğun semte hangi doktor bakıyorsa onların sistemine düşüyormuş hamile olduğun(eğer hastaneye gebelik takibi için gidiyorsan) öylen söylemişti hemşire