Zehra333 merhaba ⅚ hafta arası benimde öyle olmuştu özellikle sağ kasığımda,o haftalarda bebeğimi de görememiştim çok endişelenmiştim anlıyorum endişenizi ,ama bu çok olağan bir şey dayanılmaz olmadığı sürece .doktorumda öyle söyledi ,vücut adapte olmaya çalışırken bu tarz tepkiler normal diye biliyorum…içinizi ferah tuttun dayanılmaz ağrınız olursa doktorunuzla görüşün..Sağlıkla kavuşun İnşaALLAH bebeğinize 🌸💐