Srcozlm17 Kızlar merhaba bende vertigo başlangıcı var doktor çok ilerlemedigi için ve hamile olduğum için ilaç vermedi 15.haftalık hamileyim acaba benim durumda olan varmı sabah kalktıgımda baş dönmesiyle kalktım suan bile başım dönüyor sizce napmalıyım
Bireylulmasali Srcozlm17 canım bekarlığımdan bu yana bende de var kbb doktoru düzeltme manevrası yapınca geçiyor netten araştır istersen çok zor bir durum 😕
Erenim Srcozlm17 canım bende 3 aylık hamileyken vertigo oldum ve cok agır oldum asla ayakta duramıyordum. Hastanede bir cihaz var başımı ona bağlayıp bazı manevralar yaptordılar sonra duzelmeye dondu. 1 ay sonra ayaga kalkabildim. ama etkisi uzun sure geçmedi 2 yıl yukarı bakamadım.
Srcozlm17 Bireylulmasali evet ya insanın psıkolojısı bozuluyo hastaneye gidim diyorum gidincede birşey yapmıcaklar serum bağlayıp gönderecekler hastaneyede gitmiyorum bu yüzden sağ kulagım suan çınlıyo gibi