063806 Kızlar alışverişe başladınız mı ,neler yapıyorsunuz ? 24+1 im, oda yapacağım bu hafta sipariş vereceğiz (25 haftalık olacağım) 2 ay en erken geliyormuş vakti nasıl sizce 🙈
berus 063806 bende o zamanda aldim yavaş yavaş. İyi ki de o zamanlarda almışım simdi 33 haftalik olduk yavaş yavaş agirlastim hareketlerim kısırlaştırma zorlanıyorum biraz. Suan oda falan yerleştirmek zor olurdu.
Lilatmz 24+2 oldum biz de. Tayinci olduğumuz için oda yapmıyoruz. Onun dışında beşik ve kıyafetlerini aldık. Sadece bez deterjan falan kaldı onları da son aylarda almayı düşünüyorum
063806 berus bende öyle düşünüyorum çok ağırlaşmadan yerleştiriyim, hazır olsun istiyorum.Zaten 33 haftaya felan anca gelecek mobilyalar yıka, ütüle derken vakit gelir