Merhaba arkadaşlar. 14+6 hamileyim. Kendimi hamile gibi hissetmiyorum 2 gündür. Bebeğime bisey oldu diye çok korkuyorum. Kontrolümede daha 2 hafta var. Hamilelik belirtilerim bulantim kaşık agrım kalmadı korkuyorum. Sizde de bole şeyler oldu mu bu haftalarda.