nur94_ benimde doğumuma 1 ay kaldı ve bende almadım ama şu aralar araştırdığım kadarıyla çoğu kişi alıp hastane çantama koymam gerektiğini söylüyor canım benimde kafam çok karıştı. Ben calısmıyorum ama göğüs pompası almak için çalışmak gerekmiyor bence çok saçma. göğüste süt birikince ağrı yapıyormuş göğüs sertleşiyormuş ve sağmak gerekiyormuş . Bir de bazı bebeklerin emme refleksi daha güçsüz olabiliyormuş bu durumda da bebek ememiyor göğsü kavrayamıyor. Tabiki herkes gibi bende emzirmek istiyorum ama olası durumlarda da mecbur sağıp biberonla veririm. Ve bir de göğsü sağmak sütü arttırıyormuş diyorlar. Benim şimdilik pompayla ilgili edindiğim bilgiler böyle 🤷🏼♀️ Yarın trendyol indirimi başlayacak bakmayı düşünüyorum aklımda duracağına elimin altında dursun 😂 ihtiyaç olmazda kullanmazsam satarım yada ihtiyaç sahibi birine veririm yada ikinci bebişe saklarım 🤷🏼♀️ Zaten elektrikli almayı düşünmüyorum mochi marka manuel göğüs pompası oldukça öneriliyor fiyatıda şuan 109₺ indirime girerse biraz daha uyguna gelecektir