Smyye42 Benim son 58 yazıyor uygulama da ama sezeryan olacağım için bi 20 gün önce alıcak doktorum büyük ihtimal :)
Heyecandorukta Smyye42 Son 55 🐥 Bana daha yillar varmis gibi geliyor. Bitsin istemiyorum bu surec çok keyifli 😍
Hiraalya Heyecandorukta ciddimisin 😱 ayy ne güzel bu zamanlarının keyifli olması,benim taa en başından beri okadar zor geçiyorki son 25 gün kaldı o bile okadar zor geliyoki😥😥😥
Ervasevgi Heyecandorukta ayy ne kadar güzel ya bunu soyleyebilmeniz benim 3uncu hamileliğim bir kaybim var ama 3ndede çok.keyifli diyemedim 9 ay boyunca bulantı kusma ve kabizliktan 😢🤢 o yuzden sizin gibi soyleyenlere hep.imrendim 😊
AynurAksu AynurAksu bu postu cevapladigimda son 18 günüm vardı ama halbuki son 3 gün kalmış 🤗💙 doğum yaptım oğlum şuanda kucağımda çok şükür 🤗💙 darısı başınıza inşaAllah🤗
Zeynep_cagdas Uygulamaya göre 47🥰 ama sezaryen olacağı için ortalama 30 gün sanırım. Daha gün almadık🌸🥰
Heyecandorukta Hiraalya Bende işin sonundan korkuyorum ama 😁 Doğuma az kalmış dediklerinde Ben yooo daha çok var ya az mı 55 gün diyorum.
Srnysl Son 70 yazıyor ama sezeryan olacağı için 55-56 kaldı muhtemelen hiç geçmiyor günler biran önce geçsin istiyorum 🤲