bltern1 Ben 20 de çok çok az hissettim, sonra iki günden fazla sürdü hissetmedim. Ama doğum hemşiremiz hissetmezsen hemen gelin demişti. Gittik ve hareket ediyordu USG de o an , vuruyor bunu hissetmedin mi dedi, hayır diyince açıkladı plasentanın konumu üstünü kapattığı için dedi. Yine de hissetmediğinde geleceksin de dediler. Siz o yüzden doktora gidin, sadece stres yapmayın. Her hamilelik ve bebek farklı gelişimler gösterir. Riske atmayın, doktor görsün mutlaka. Ama bir duş alın, karnınıza krem sürün bi sola yatıp bakın, yine de sonra gidin derim 🤲🏻🧿