Betul-22 Yagmur8001 bilgim doğrultusunda zaten iki kat artmış olması gerekiyor ve sizin de öyle gözüküyor. Bence değeriniz gayet iyi ilerliyor. Yeterki düşmesin 🤗
Yagmur8001 Betul-22 ikinci yaptığımda tam iki katı artmamış ondan dolayı tedirgin oldum 1.5sene sonra kavuşunca en ufak durum can sıkıcı oluyor 😞
Betul-22 Yagmur8001 ama zaten normal şekilde illa iki kat artış olması beklenemez ki. Doktor bile söylediydi iki kat artış olabilir diye zaten sonra da hızla düşüyormuş
Pelinbyrktrlr Betul-22 amin🙏🙏 Siz de içinizi ferah tutun daha çok çok yeniyiz birkaç haftaya bebeklerimizi de görürüz kalp atışını da duyarız inşallah 😊
mucizemm_ Betul-22 canım olumlu düşün olumlu olsun inşallah görürsün keseyi ama doktora gitmemezlik yapma sonuçları malesef kötü olabiliyor yaşamış biri olarak söylüyorum