Kızlar herkesin en merak ettiği konulardan biri cinsiyet hepimiz çok meraktayız şimdi bir şey duydum 7 ve 8 haftada bebeğin cinsiyetine göre kızmı erkekmi diye karar veriyormuş kızlar geç eli kolu bıktığı için kese hemn bozulmuyor yuvarlak kalıyormuş erkektede eli kolu çabuk bıktığı için kese bozulup fasulye şeklini alıyormuş şimdi cinsiyetini öğrenen hanımlar 8 haftalık varsa uldrasyon sonuçlarına göre yazsınlar doğruluk payına bakalım