Kızlar selam, her ay bu da belirti mi diye diye bu ay da bitmek üzere 🤣 (1 sene oldu) bu ay rahim filmi çekildim, bir de femara kullandım. Yumurta takibi yapıldı ayın 3 ünde yumurtlama gördük. 22 sinde test yap dedi doktorum, her şey yolundaymış. Sorum şu ki 3 4 gündür kasığıma delice bir kramp giriyor iki büklüm yapıyor beni resmen🥴 bıçak saplanır gibi tuhaf, ilk kez böyle bir şey hissediyorum. Yarın âdet günüm normalde, 22 sinde de test yapıcam. Sizce belirti olabilir miiii