Rabiaalver Merhaba. Benim geçmişim baya sıkıntılı. Troit kanseri tarzı birşeydim.Lenflerime kadar yayılmıstı cok rastlanılan bir durum drğildir bu. 3 ayda 3 ameliyat gecirdim.Sonrasında radyoterapiler tedaviler felan. Bunlar 2015 de oldu. 2012 den beri tedavi görüyordum. Defalarca biyopsi oldum. Kalın iğne, ince iğne, açık biyopsi. Ama hiç bir zaman kontrollerimi aksatmadım yıllardır ilaç kullanıyorum. Hormon düzeylerim hep normaldir. Plansız bir gebeliğim oldu. Gebelik için uğraşta vermedim.Suan da cok sükür hersey yolunda 17 haftalogız. Ama her ay kontrol ettiririyorum. Bence endiselenme. Hormon düzeylerin normal oldugu sürece hic bir sıkıntı olmaz.