Kızlarrr 32 haftadayım bu idrar kaçırma olayı resmen kabus gibi ya yaşlı teyzeler gibiyim tuvaletim geldiğinde azıcık sıkıştırsam hemen kaçıyor,hapşursam öksürsem ya da gülsem sürekli kaçırıyorum hep böyle mi olacak doğumdan sonra düzelir mi 🥺🥺 sizler de böyle bi durum oldu mu nasıl başa çıktınız ben kegel egzersizleri yapıyorum ama hiç bir işe yaramıyor bence 😔