Kdkdkdk123- Kızlar doğumum 1 ocakta. Ailem doğumum için şehir dışından gelicek. Sokak kısıtlamasına denk geliyo malum. Annem babam kız kardeşim ve eşim gelicek yanımda. Doktor kağıt yazarım dedi. Ama giderken falan ceza yazarlar mı çok korkuyorum
Gizemceylan Kdkdkdk123- bu kadar kalabalık alıcaklar mı hastaneye emin olamadım doğum sonra odanıza falan da sokmazlar tek 1 kişi olması gerekiyor diye biliyorum
Kdkdkdk123- Tugce1803 yanımda gece sadece annem kalıcak. Ama sezeryan olucağım için babamlar sezeryandan çıktığımda gidicekler odaya girmiycekler
Sb123 Hastaneye sadece eşiniz ve ek olarak bir kişi daha alınıyor gece ise sadece yanınızdaki kişi kalabiliyor eşimiz hastanede kalamıyormuş