Alim01 benimde 12. Hafta gelmişti önce kahverengi akıntı geldi arkasından hemen kanama geldi sabah 4 te hemen doktorumu aradım kendi ebesi acildeydi gittim ultrasonda baktı doktorla görüntülü bi sıkıntı yoktu, hemen serum ve iğne toparladım. Bebekte kesese yoktu bişey sebepsiz kanamaydı ama bence yine gidin hemen