Cansel54 İşteydim cok yoğundu sıkıştığm halde 4 saat lavaboya gidemedim sonra gittiğimde aşırı kanamam olduğunu gördüm belki ilk başta leke gelmiştir ama gitmediğimden göremedim işte ☹️Hemen doktora gittik raporluyum yatıyorum 4. Gün Bugün . düşebilir bebek dedi 😔 hala sabah ve akşam lekenlenme olarak geliyor. Rabbim bize bağışlasın bebeklerimizi cok korkuyorum🙄 lütfen ihmal etme