Coraspirin 100 mg kullanıyorum hamileliğin başından beri daha önce düşüğüm olduğundan 33. Haftada bırak dedi doktorum ama riske atmamak için oksapar iğneye başlayalım dedi coraspirini bırakınca ben de şuan stres yaptım bırakınca bir şey olursa diye aylardır kullandığın ilaçtan vazgeçmek zor oluyormuş ama kan sulandırıcı iğne ile doğuma kadar devam edeceğim için içim biraz olsun rahatladı