BarBeyzazer 19+3 1 kız 1 erkek ikizlerim güzel gidiyor şimdiye kadar ama hissedemiyorum daha doktorum 20 den sonra dedi bakalım heran tetikte bekliyorum 🤣
Edamusaali dibuuu 20 hftaligm duznsz olarak hrektlrni hssediyorm bu da bni endiselndiryor ara sra mde ynmam we ksik we bel agrilarm oluyo onun dsinda istahmda norml sizn nsil gdiyor
Edamusaali ikicocukannesii aynisi bndede oluyor bi cozm bulabldnz mi ? Sol trafma cok ytiyordm acaba ondn mi dye dsnmustm ama sirt ustu ytsam da ayndi oluyr
ikicocukannesii Edamusaali yok canım bulamadım en fazla yastık koyuyorum yattığım tarafa doğru birazda olsa rahatlatıyo
tomurcukannesi dibuuu 21 haftalığıım ekimin ilk günlerinde doğumum inşallahh😍 17. Haftadan beri hareketlerini hissediyorum geçen haftadan beri iyce tekme şeklinde hissetmeye başladımm. Dün babasıda hissetti ilk kez😄 çok güzel duygulaarr
Busra8080 RRR iki oldu gidiyorum kiza benziyor diyo tam gostermiyo bizimki 🤗 haftaya yine gidicem o zaman kesin olur heralde 🤗🤗
ikicocukannesii Elcnerdgn Rabbim kolayını verir canım korkma belki son aylara girdiğimizde bende korkarım ama en sağlıklısı normal diye düşünüyorum tabi bi aksilik çıkmazsa inşallah
Ayse1608 18+6 yız😍 alt karnım ve yanlarım ağrıyor 2-3 gündür onun dışında iyiyim ☺ Bu ağrı normal mi bilmiyorum böyle olmamıştı hiç 🤔
sydv 18+3 üz erkek bizimkisi 💙 ağrı acı sıkıntı yok çok şükür yalnız sırt üstü yatmaya çekiniyorum yan yatıyorum ama uykuda oluyor tabi o saylanmaz sanırım 😀😀