Alizade_16 MaysaBade evet şu an 18 haftalığız ben 17 de kesin öğrenmiştim. Aslında 12-ci haftada doktorum söyledi ama 17-ci haftada kesinleşdi erkek olacak Allahın izniyle🤲🏻💙
ikiponcik_annesi MaysaBade Bizde 17+2 yiz 12 haftalıkken öğrenmiştik zaten ama emin olmak için bekleyelim dedik cuma günü doktor kontrolünde kesinleşti bi oğlum olacak inşallah 🤗
NAZ2333 MaysaBade bizde 16haftalik olduk bu gun 13+3te erkek dedi sali gunu kontrolim var bakalm insa degismemistir cunkuu ablamiz var❤
kedidirokedi 13+4 te öğrenmiştim cinsiyetini bizde 15 haftalık olduk ☺️ Karnım daha hala çıkmadı çok çok hafif belli ama normal pantolonlarımı giyebiliyorum
Baharhnm MaysaBade Ben 12+6′da öğrenmiştim canım kesin erkek git hazırlıklarına başka annesi demişti doktorum🌸
NAZ2333 Baharhnm erkek bebek kendini cabuk gosterir diyolar arkadaslarim doktorlar ne diyosa odur diyolar cunku kizimda 4 defa ozele gittim gostermedi doguma 1 ay kala ogrendik bunda hic devlete gitmedim hep ozele gittim dedigim gibi 13+3te erkek dedi
Baharhnm NAZ2333 Benim ilk daha bilmiyorum sanırım öyle oğlum direk açtı bacaklarını sabırsızız sanırım biraz 🤦♀️
qqueennn MaysaBade ben de 17+4 üm hala göstermedi kendini ya arkası dönük ya da bağdaş kurmuş oluyo her gittiğimde😂 ama ben nifty testi yaptırmıştım ordan öğrendik kızımız olcak allahın izniyle🥰
Sinemmm03 MaysaBade biz fe yarin tam 17 haftalik olacağız cinsiyetimiz henuz kesin deil 13 haftalikken kiza benzettiler 16 haftanin basinda erkege benziyo denildi hayrlisi ve sagliklisi olsun hepimizinki insallah