Asya2021 Ocak ayında geçen sene bebek düşünmeden önce muaneye gdeym dedm medovadaki güler altıntepeye gttm gtmez olsaydım bana direk sende polikistik over var dedi klomen vs bir sürü hap verdi artı kontrol hapı da verdi bebek düşünen birisi niye kontrl hapı icsn ki aklım almıyor haliyle Şubat’ta yine adet oldm yine güler altıntepeye gtttm bu kez bana iki kutu klomen çatlatma yumurta büyütme iğneleri faln Şubat’ta bir de nihan hocaya gdeym dedm on beş temmuzdaydi o zaman gttm sadece ultrasona bakılıp da polikistik over var demk çok yanlış demsti sende kilo yok yüzde killnma yok düzensiz adet yok bunlar da olmalı ki polikistik over olmalısın tedavi öyle başlamalı demsti tabi ben ne yaptım özel diye gülr hocaya güvendm Mart’ta yine adet oldm bu kez bana femera verdi yine yumurta büyütme çatlatma bunlar da zaten çerez gibi her gtmemde veriyor muane ilaçlar faln her ay 600 liraya yakın para maddi manevi yıprandm o süreçte Mart ayında yine gebelik oluşmadı Nisan ayı geldi corona var diye hasteneye gtmek istemem zaten riskli kimse dikkat etmiyor olmuyorsa olmuyor napim dedm Nisan ayında hamile olduğumu öğrendim ki ama Mayıs’ta kimysal gebelik ile sonlandı yine buz kez güler altıntepeye gtttm senin çocuğun olmz olsa da zor dedi yine klomen verdi ben ramazan diye kullanmak istemedm gayet rahat bir ay gecrdm
Elhamdülillahh Haziran ayında hamile olduğumu öğrendim bebeğin kalp atışı icn yine güler altıntepeye gtttm. Bebeğin kalbi atmıyor kürtaj olacksn dedi üzgünüm diyor bir de çok inandırıcı bı de ayrtintiliya gönderdi orda da duyulmadı dedm ben bir hafta daha beklemek istiyorm sekinci haftada yine gttm bebeğin kalbi atmiyor ablacm diyor bı de onun hastalara yakın olmak için ablam ablcm der ben o an çok üzüldüm ama hissediyorum yürürken faln kasıklarıma ağrı giriyor dedm iyicene baktı aaa atıyor demez mi sevinsem mi sinir mi olsam duygularım alt üst oldu hocam dedm ikiz olma ihtimali var sağ ve sol tarafım da ağrıyo babam da ikiz dedm yok yok dedi sol tarafıma bakmadı bile neyse buna da şükür dedm çıktım iki hafta sonra yine kanamam oldu bu kez dedm onbeş temmuza gdecm acile ordaki asistan sende tuhaf biseyler var perinatolojiye görünün dedi meram tıpa gönderdi perinatoloji ikiz gebelik oluşmus ama birisi düşmüş dedi Ali acar hocaya yönlendrdi Ali acar da ilaç tedavisi ile falan çok şükür bugüne geldm 32+1deym güler altıntepe icjn diyorum kadın resmen bende psikolojik baskı yapmış olmz diye diye ta ocakta senin çocuğunun olmz demesi beni strese sokması 6 ayıma sebep oldu artı maddi manevi yıprandm da eğer