26262626 prenses doğum diyede geçiyor bu arada😊 hayallerimdeki doğum, umarım kısmet olur. Arkadaşların dediği gibi 4 cm açıklığa gelince (zaten ağrılar burdan sonra çok artıyor) iğneyi oluyosun belden. Ağrı fln kalmıyor doğum anına kadar güle oynaya geçiriyosun o süreyi. Yalnız doğum yaklaştı mı kesiyolar çünkü doğumda sancıyı hissedip ıkınman çok önemli. 😊